Afterwork del HUB de Màrqueting i la Comunicació amb La Casa de Carlota

Afterwork del HUB de Màrqueting i la Comunicació amb La Casa de Carlota


Comencem 2023 amb un nou Afterwork del Hub de Màrqueting i la Comunicació, un espai per a impulsar l'ecosistema del màrqueting i la comunicació de Catalunya amb la participació de La Casa de Carlota, l'estudi de disseny més rar del món.

La Casa de Carlota és un estudi de disseny diferent i innovador, que busca arribar de forma diferent de la creativitat a través de la seva aposta per integrar en els seus equips a persones amb discapacitat intel·lectual. El resultat ha estat tan positiu que els seus responsables estan encantats amb l'originalitat i perspectives úniques que aporten a persones que s'integren a la perfecció amb els equips creatius.

Tant és així, que en 2022 la consultora de comunicació i assumptes públics Roman, va adquirir La Casa de Carlota i la va incloure dins del seu departament creatiu.

Aquest estudi de disseny és diversitat, innovació, diversió i assoliments, amb treballs que han significat nombrosos premis a tot el món, i reconegut per l'ONU com un model d'innovació i impacte social en el món.

En aquest afterwork xerrarem i gaudirem amb Josep Maria Batalla, Soci Fundador i Responsable Creatiu, acompanyat de part del seu equip.


Preu: 5€      
Preu per Membres del Col·legi: 0€ amb codi descompte ( demana el teu codi a info@mktcom.cat)

Inscriu-te a Afterwork


Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies